Žáci naší školy se po dlouhé pauze opět zúčastnili řady sportovních akcí. A medaile na sebe …
V minulém roce se několik studentů 7.O odhodlalo zapojit do celorepublikové historické soutěže …
Letošní soutěže v programování se v kategorii SŠ zúčastnili studenti Vojtěch Koten a Adam Říha ze …
V minulých měsících se někteří naši studenti úspěšně zapojili do klání v tomto ročníku dějepisné …
O víkendu 25.2.-26.2. 2022 se naši studenti z 4.O a 6.O zúčastnili soutěže Ideathon 2022, kterou …
Ať se děje, co se děje, naši studenti se i v této době zapojují do každoročního klání o matematické vavříny.
Vzhledem k tomu, že některé soutěže byly zrušeny, jiné posunuty a výsledky jsme dostali se značným zpožděním, nabízíme vám souhrn za celý letošní školní rok.
Společnost Post bellum si pro naše studenty připravila workshop, díky našemu zapojení do soutěže Příběhy našich sousedů. Pomocí metod dramatické výchovy a zážitkové pedagogiky nabídla studentům 4.0 pohled na rok 1968 očima postav žijících v jednom činžovním domě. A jaké byly ohlasy našich studentů?
Ve středu dne 20.11.2019 se uskutečnil v naší škole "Den s němčinou" (Autobahnspiel).
Tuto akci pořádal Goethe Institut Praha.
Jedná se o zábavnou hru, při které plní žáci zajímavé úkoly na 16 stanovištích.
Otázky se týkají německých reálií z různých oblastí (věda, technika, literatura, sport apod.).
Žáci jsou rozděleni do 3 - 5 členných skupin, všichni dostanou průkaz k zapisování svých výsledků, a poté "cestují" po vybraných německých městech, pro jejich hodnocení jsou důležité také "ujeté" kilometry.
Průběžné výsledky mohou týmy sledovat na světelné tabuli, čas hry je omezen na 60 minut.
Hra je výborně připravena a dokáže děti rychle a velmi dobře zaujmout.
Akce se zúčastnili žáci (němčináři) ze tříd sekunda, tercie, kvarta, kvinta a 1.A a podle jejich názorů byla hra "super".
Nejúspěšnější týmy byly z kvarty a tercie, žáci obdrželi praktické sportovní tašky, ostatní účastníci si s chutí rozebrali nabízené balonky a odznaky
Naše škola si klade za cíl připravit své absolventy pro vysokoškolské studium a vytvořit základy pro jejich celoživotní vzdělávání. Usilujeme o propojení individuálních potřeb každého žáka s budováním školní komunity.