Marek Roll ze sexty se zúčastnil mezinárodní soutěže European Olympiad of Experimental Science …
Ve středu 7. května 2025 se na ZŠ Hálkova uskutečnil první ročník nesoutěžního matematického …
Jarní kolo Matematické soutěže máme opravdu za sebou. Čtveřice studentů nižšího gymnázia ve složení …
Na přelomu dubna a května naše škola přivítala skupinu studentů z partnerského Lycée Charles de …
V pátek 25. dubna se uskutečnilo na VUT v Brně krajské kolo vědomostní soutěže EUROREBUS (30. …
Ředitel školy vyhlašuje pro žáky školy v pátek 9. 5. 2025 ředitelské volno. Děje se tak v …
V úterý 1. dubna se konalo krajské kolo matematické olympiády pro středoškoláky v Jihlavě. Do něj …
V úterý 22. dubna se v Mikádu uskutečnila veřejná prezentace projektů Participativního rozpočtování…
Předvelikonoční Škaredou středu jsme strávili spolu se svými vyučujícími v lese. Během dopoledne …
Martin Viktora nezklamal, když se úspěšně umístil v krajském kole vědomostní soutěže Poznej …
Ve středu 9. dubna se naši studenti ze sexty Anička Jenčová a Jakub Pavlas zúčastnili krajského …
V rámci projektu Čistá Vysočina, vyrazila třída 3.A v pondělí 14. 4. 2025 na trasu Humpolec - Horní …
V letošním školním roce jsem se v hodinách tělesné výchovy rozhodně nenudil. Výkony našich …
V rámci hodiny občanské výchovy si žáci primy připomněli velikonoční tradice, které neodmyslitelně …
3. 4. 2025 jsme se zúčastnili sportovního klání výškařů na akci zv. Jarní laťka, kterou pořádal DDM …
Na konci listopadu se konalo školní kolo dějepisné olympiády, které bylo tento rok zaměřeno na …
V pátek 4. dubna čekala naše primány zajímavá exkurze – zamířili na humpolecký městský úřad, kde …
Úterý 22. 4. v 16 h, Mikádo - malá scéna
Ve středu 2. dubna 2025 se dvanáct našich studentů zúčastnilo okresního kola matematické olympiády …
Nechali jsme si jako škola vytvořit vlastní volnočasovou školní kolekci oblečení od School United, …
Naše škola si klade za cíl připravit své absolventy pro vysokoškolské studium a vytvořit základy pro jejich celoživotní vzdělávání. Usilujeme o propojení individuálních potřeb každého žáka s budováním školní komunity.